Äntligen hemma!

Alltså det är bra kul att vara borta när man har semester, men jag måste säga att det känns otroligt skönt att vara hemma igen. Sova i sin egen säng, ha sina egna saker omkring sig, slippa leva i en väska osv. Ni vet hur det är. Men jag har haft två så bra veckor. Först var jag på sportveckan på Löttorps camping och det var en toppenvecka! Vädret var inte på topp hela tiden, men det var folket, mötena, vårt program och barnen. :)
Sen åkte jag och två till vidare till vårt läger och den veckan har varit helt toppen. Där har ALLT varit på topp! Gemenskapen, folket, studium, andakter, lovsångsstunder, ja till och med vädret! :) Tack alla för en underbar vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0