Jag är så bra!

Dags att uppdatera lite här. Haha inte för att jag tror att många läser, men men det blir nog bra ändå.
Jag är så himla stolt! I helgen lyckades jag klå Marcus i Backgammon och det är en bedrift vill jag lova. Ok, jag har inte kunnat det så länge och det har han, men jag är inte nån bra förlorare tror jag...

Veckan har börjat superbra i alla fall. Har haft två toppendagar på jobbet och det är skönt när man lyckas göra det man planerar och att det blir så bra. Inte illa, inte illa! Fler såna dagar vill jag ha. Tänk vad skönt om hela den här veckan kunde vara så.

Tror helgen blir riktigt skoj också och den ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer
Postat av: Therese Mörtzell

Japp du är super!! :D De va bra gjort. Att klå M i BG är inte det enklaste har jag förstått. Ha det gott

2011-08-31 @ 09:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0