Lite blandat då

Tisdag idag men det har känts som onsdag hela dan idag. Jaja onsdag imorrn och då slutar jag tidigt. Det gillar jag. Fast å andra sidan så börjar jag ju tidigt också då... Jajaja, man kan inte få allt. Eller det kanske man kan?
Sitter här framför TVn nu och kollar på Fångarna på fortet. Jag visste inte ens att det gick på TV nu igen, men det kanske det har gjort länge. Jag kommer ihåg att jag kollade på det när jag var liten, men det är ju länge sen nu. Fast Gunde är ju fortfarande med och det tror jag han var då också.

Helgen som var var jag och hälsade på hos Marcus igen. Det var kul! På fredagen såg vi en film som hette "The mechanics" Eller nåt sånt. Inte min nya favoritfilm kanske... Vi såg den med hans syrra och hennes man och DG :) Sen på lördagen sjöng de med kören på förmiddagen och jag satt med projektorn i knät och skötte den och försökte hålla den stadigt... Tur att man är proffs. Sen lärde jag mig också varför det kan vara bra att ha en kjol som är längre än knäna... Så fyllde Marcus år och vi firade det lite i deras stuga. MC-tur fick jag åka på också och det var skoj.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

min man.. haha det känns lite skumt måste jag säga =) För övrigt så har DG börjat sprattla lite ;)

2011-08-28 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0