Dan före dopparedan!

Idag blev jag extra ledig, så skönt! Det skulle ha varit några barn på förskolan idag, men de blev lediga - HURRA!! Så idag har jag varit in en sväng till Uppsala på Gränby där typ hälften av Uppsalas befolkning befann sig kändes det som. Men jag hade inget direkt att göra där så jag gick mest bara lugnt omkring och kikade i affärer :) Inte illa!

Sen hem en sväng. Tittade på termometern i bilen och den visade att det var + 4,5 grader utomhus. Och då var klockan 19... Helt bedrövligt måste jag säga. Så har det även duggregnat lite idag och det finns typ ingen snö kvar. Är det verkligen sant att det snart är julafton eller har vi alla tagit fel på tiden? Det kanske är oktober eller nåt?

Kvällen tillbringades i alla fall hemma hos familjen Ek. Mycket trevligt. Tomas och Cordelia var där också. Blev en hel del skratt, precis som det ska vara.

Nu ska jag ta och sova och drömma om snö eller nåt. För på julafton tycker jag att det ska vara snö.

Kommentarer
Postat av: Anita A

Men Madde... Tänk på alla de stackare som firar jul i högsommarvärme...som min släkt i Australien t.ex.

DEM är det synd om!!! ;) ;)

2011-12-25 @ 01:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0