Fel...

...nej, det fungerar fortfarande inte att messa... Men idag ringde jag till Samsung och de gav mig några tips. Så imorrn ska jag försöka ta tag i det där. Orkar inte nu.
Å så sugen jag blev på en sak nu. Pastorn i min kyrka ringde och berättade att det blir ett jubileum på nyår i kyrkan och två av mina absoluta favoritroller jag haft på nyårsaftnar i kyrkan ska spelas och han frågade om jag kunde vara med. Och jag är så GRYMT sugen på det nu, men jag kan inte. Fast nyårsafton blir bra ändå för jag ska ju till Marcus, men sugen blir man ju ändå. :)

Imorrn är det lucia. Då blir det luciafirande på jobbet med barnen och föräldrarna kommer dit och tittar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han kan väl fira nyår hos dig så kan du vara med i musikalen?

ni kan ju fira nyår i kyrkan? Hur kan man välja bort kyrkan liksom? :D

2011-12-17 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0