Julklappshandel

Idag har vi julpysslat på jobbet. Tiden gick så fort... Vi gjorde julgranskulor, snögubbar, julgranar och de som inte hade gjort klart sina luciafigurer fick göra det. Det blev superfint!
Sen efter jobbet så åkte jag och Patric och handlade julklappar. Vi brukar alltid köpa tillsammans så nu har vi köpt till allihopa utom till varandra, men det går ju inte att göra när den andra är med :) Nu finns alla julklappar här hemma hos mig för vi orkade inte slå in dem ikväll också. Man blir rätt trött av att handla julklappar, men det är ju skönt att man inte behöver köpa så många och att man kan klara av det på en dag.
Jag jagade även runt nästan hela Uppsala för att hitta toner till skrivaren på jobbet... Verkligen svårt måste jag säga för man ska ju hitta rätt sort. Sista stället vi kikade in på var på Inc Club. De har egentligen bara internethandel, men vi träffade en jättetrevlig kille där som hjälpte oss och han skulle maila om de hade den sorten jag var ute efter och isåfall skulle det typ ta en dag så hade man den. Helt perfekt måste jag säga! Det är bra service det! :) Så imorrn ska jag kolla mailen och så beställa ifall de har och jag hoppas verkligen det.

Imorrn kväll blir det julbord med jobbet. Vi ska åka till Forsmark och äta. Jag har hört att det ska vara bra där så jag hoppas att det är det. Ingen sill och ingen Janssons frestelse blir det för mig för det är inte gott. Men det blir ju mer över till alla andra som är där då så det kanske är bra :)

Nu blir det slappa resten av kvällen tills jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0