:)

Vilken bra semestervecka! Jag är alltså inne på min första semestervecka nu och det är så sköööööönt med semester. Bara det här att man inte behöver följa massor med tider är så skönt. I måndags åkte jag på en kryssning till Tallin och kom tillbaka igår. Det var nice. Rätt bra väder, det blåste inte och det är ju en fördel. Jag kan ju komma ihåg andra resor när det har blåst en hel del och det var skönt att den här inte var en sådan. Jag köpte inte så mycket på tax-free-shoppen, lite godis bara. M&M, de är riktigt goda de. Så om ni vill ha lite får ni komma hit innan de tar slut.

Kommentarer
Postat av: Therése Mörtzell

Förstår att du gillar M&M!! ;)

2011-07-18 @ 11:41:00
Postat av: Madde

Haha såklart jag gör det!

2011-07-22 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0