Hemma igen

I söndags åkte jag norrut - till Storuman om ni har koll på vart det ligger. Jag flög till Lycksele flygplats och där blev jag hämtad. Väl på plats åkte vi ut till Rönnäs, till deras stuga och jag måste säga att det är så otroligt vackert där. Stugan ligger precis vid vattnet och bara det är ju fint!
Jag testade en ny sak som jag aldrig gjort förut: i onsdags körde jag jetski. Riktigt roligt var det, men jag ska väl erkänna att jag var riktigt nervös först. Men det gick bra.
I onsdags var det min sista dag där. På kvällen var det en som sa: "Ska du åka hem? Jag trodde att du skulle stanna." Jag hade ju såklart gärna stannat några dagar till, men nu är jag bara hemma och mellanlandar lite för att tvätta och så. Imorrn drar jag vidare till Öland och sportveckan, ska bli riktigt skoj!
Igår när jag kom till Uppsala stannade jag till lite där och var på bio. Nu har jag äntligen sett Harry Potter och den var så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0