Julklapp

Vilken dag! Idag var vi på en annan förskola och hälsade på med barnen. Riktigt skoj var det. Sånt borde man kanske göra lite oftare, men det är ju så mycket lättare när man bara har några få barn att åka med... Kanske då det behövs lite också. I alla fall: roligt för barnen och roligt för oss som jobbar!
Sen var jag in till Uppsala och gjorde lite ärenden, men det bästa var att hälsa på hos mormor! Det var länge sen sist och hon blev glad över att jag kom. En av mina kusiner var där också och det var trevligt. Vi fick lite skinkpaj så då ordnade det sig ju med mat även idag. Haha idag fick jag även en julklapp - inte illa. En julklapp mitt i sommaren, det händer ju inte så ofta. Men det var en julklapp från mormor för jag var ju i Guatemala på julen förra året. Värmen har kommit tillbaka också och det är skönt! Imorrn är det sista arbetsdagen och sen är det dags för semester - så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0