Golf...

Haha och nu menar jag inte min snygga bil förstås, även om ni kanske tror det. Nej, den här gången menar jag faktiskt golf som i sporten golf. För visst räknas golf också som en sport?
I alla fall så följde jag med Ulla och Bengt och slog lite bollar på driving rangen här i Alunda. Riktigt kul var det! Det trodde jag inte riktigt att det skulle vara, ska jag väl erkänna... Men jag hade väl bra instruktörer helt enkelt. :)
Så nu har jag lärt mig massor med nya ord som jag inte kommer komma ihåg länge... Hm... vad hette det nu... green kan jag ju förstås redan, men tee (stavas det så?) och fair...nånting... Jaja det var väl ungefär det jag kom ihåg så det var ju inte så mycket med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Kim

Foore [fåår] är också ganska bra att kunna ;) Haha!

2011-06-08 @ 22:05:10
URL: http://rundaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0