Grekland!!

Har varit i Grekland över helgen tillsammans med min vän Åsa. Trevligt väder, trevligt sällskap, god mat, osv osv osv. Helt fantastiskt skönt var det att komma iväg några dagar och bara göra som man vill :) Känns som att jag har varit borta längre än bara över helgen och då känns det ju ganska lyckat! Så mitt tips är: åk iväg över en helg tillsammans med en god vän och gör nåt kul! :)


Här sitter jag och Åsa framför Akropolis - det var ganska varmt...


Vi hittade en ganska fin kundvagn... kanske vore nåt för Sverige att göra kundvagnarna lite roligare. Eller inte!


Vi var även till en strand... härlig färg på vattnet... Vi hyrde solstolar och bredvid oss hade vi en tant som inte var så glad. Hon gormade och skrek (på rena grekiskan för oss...) och vi fattade ingenting. Och samtidigt verkade hon känna typ allihopa där kändes det som för hon pratade med massor med folk...


Mkt vacker utsikt från ett högt berg. Vi åkte en slags linbana eller nåt sånt upp. Vi tyckte Akropolis låg högt, men det här var mycket högre.


Vi såg en sköldpadda uppe på berget - måste naturligtvis fotas :)


Toadörrarna... Haha!


Helt ok med pool på taket :)

För att summera: jag måste åka på fler weekendresor! Nån som är sugen att åka med på nästa??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0