Roliga kollegor!

Har varit sjuk i två dagar och det är verkligen tråkigt. Finns inte mycket man kan göra då. Igår hade jag så ont i huvudet så jag bara låg hela tiden och orkade inte röra mig. Idag har jag ändå orkat göra lite, se en film, sitta lite vid datorn. Tiden går ju liksom lite snabbare då. Nu på kvällen var jag iväg hem till en kollega tillsammans med alla andra kollegor. Vi hade lite avskedsmiddag för en som ska sluta och vi hade lagat lite olika rätter. Mycket gott blev allting i alla fall! Sen badade två av dem i ett badkar som hon vi var hos hade nedsänkt i altanen. Har aldrig sett det förut, men det verkade ju fungera bra i alla fall. Fick även höra lite roliga historier som hänt två av mina kollegor. En hade lyckats kasta kaffe på en annan förälder när de tittade på fotboll utomhus och en annan har precis råkat kasta sin telefon i Rastsjön. :) Egentligen inte så kul kanske, men jag skrattade otroligt mycket. Men det brukar jag göra så det kanske inte säger så mycket.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahahah! Jag förstår vad du menar iaf ;) :D

2011-06-29 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0