Studentdag

Idag har jag varit och firat min minsta lillebrors student. Eller ja, han är väl inte så himla liten längre får man väl ta och inse...
I alla fall så var det inte sån rolig känsla när jag vaknade och insåg att regnet öste ner. Tyckte lite synd om alla som skulle ta studenten idag och inte ha soligt och varmt som det var igår.
Jaja... fixade iordning min brors studentskylt och tog med mig blommorna och hoppade in i bilen för att åka in till Uppsala. När jag kom in till Uppsala så sken solen och det var riktigt skönt. HURRA!! Så vi slapp stå med paraplyer och vi slapp bli blöta :)
När vi hade träffat honom och gett blommor osv så skulle han ut och åka flak med sina klasspolare. Så vi andra stack hem till mamma och förberedde lite för kalaset... Blev riktigt fint måste jag säga!
Sen när alla kom hade vi en trevlig eftermiddag och kväll med släkten och åt mkt gott - tacos! Sen blev det mammas hemgjorda rabarberpaj (mums) och glass och jordgubbar.
Lägger upp lite foton också...

Här väntar vi på Patric... Jonathan håller skylten       Min lillebror Patric - stolt över sin fina skylt...       Perfekt sätt att vänta på... Film, ligga ner i fåtöljen + chips!              Stolt ägare av en egen traktor...


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 23:14:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0