Är det verkligen november??

Det känns inte som att det skulle vara den 8 november idag. Jag gick precis till mitt köksfönster och tittade på termometern och den visade +10 grader. Och klockan är kvart i tio på kvällen. Helt otroligt måste jag säga, men såklart väldigt skönt! För min del kan vintern gärna dröja ett bra tag till... Kortare vinter är ju inget fel, snarare tvärtom för min egen personliga del.
Förra året såhär dags var jag i Guatemala och hade nästan varit där i tre månader. Där fanns det ingen snö och barnen där hade aldrig sett snö. Så jag försökte förklara för dem och visa foton på vad snö är, men det är ju inte det lättaste. De tyckte bara att det lät kallt och det är det ju... Fast jag tycker ju att det är jättehärligt att åka skidor eller snowboard så det finns ju fördelar också. Och vem vet, snart kanske jag kommer uppskatta att åka skoter också, man vet ju aldrig förrän man har testat så att säga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0