At home

Japp, hemma igen!
Har varit i Storuman i helgen och det var nice! Där var det mycket kallare än här hemma (och det var kanske inte så skönt), men det var riktigt fint med frosten som låg och en hel del träd var också vita av den.
Vi var ner till sjön och det fanns ju lite is i kanterna med... Inte så att man kunde gå på den, men det kanske inte dröjer så länge, vem vet.

Jag gillar att flyga när det är mörkt. Det är så fint att se alla ljus där lååååååååångt nere om man kikar ut genom fönstret. Jag ser alltid till att sitta på en fönsterplats :) På Nextjets flygningar är det inte platsbokning utan man bara går ombord och tar en plats så det är ju lätt att se till att man får det.

Nu ska jag ta och sova här och så ser jag fram emot en ny vecka imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0