Imorrn smäller det!!

Nu längtar jag tills imorrn. Inte för att jag börjar 06.30 imorrn utan för att imorrn ska jag köpa ny bil!!! Det ska bli såååååååååå skönt vill jag lova! Så snart kommer jag inte åkandes i min gamla skruttiga Golf längre utan i en 19 år (!!!!!!!!!!!!!!!) nyare bil. Det ni! Så ni kan ju förstå att det känns bra! Visst, jag blir ju ett visst antal tusen kronor fattigare, men det får det ju vara värt såklart!
Sen imorrn så ska jag in och hämta min telefon som har varit på service (igen). Så kan det gå när man uppdaterar den. Hoppas att den kommer att fungera bra nu i alla fall. Då ska jag starta massor med spelomgångar på Wordfeud igen, bara så att ni vet :)
Nu ska jag ta och sova så att det blir onsdag någon gång!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Helgen? kommer du upp? Lycka till med bilen, vilken färg?=)

2011-11-30 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0