Jobb, jobb, jobb och så jobb

Å vad jag längtar efter en ny bil. Det snöade ju igår och i morse när jag kom ut och skulle öppna bildörren så gick det inte. Den hade frusit fast... Men till slut fick jag upp bilen på passagerarsidan och så fick jag klättra igenom bilen och liksom "sparka" upp den andra dörren. Jaja alla sätt är bra utom de som är dåliga eller hur är det man brukar säga? Den startade i alla fall som ett kick så det var ju lugnt! :)
Sen har jag jobbat hela dan... först jobb som vanligt och sen personalmöte. Men jag måste säga att vi har hunnit mycket idag. :) Imorrn ska jag göra våra scheman inför jul och nyår, känns bra! Sen kan man ju boka in om man skulle få för sig att resa någonstans :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va mysigt, jag älskar snön :) här i lycksele har det regnat ikväll, inte bra. Hörde talas om att du ska köpa en ny fin bil! Hoppas på att få se den nångång :)

2011-11-29 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0