Kurs igen

Har varit på kurs igen i Stockholm. Riktigt bra var det och det var kul att träffa några som jag lärde känna sist på kursen. Men man blir ju fullproppad med både information, föreläsningar och mat, så man blir ju rätt trött. Skönt att vara hemma igen. Kvällen kommer att tillbringas i soffan framför Idol!
Så skönt att det äntligen är helg också!


Lägger upp ett foto här också från förra helgen när jag var på snöskoterns dag. Visst ser det bra ut? Haha!


Är detta min stil? Ja du, det vet jag inte. Är ju inte så hemma i skotervärlden så att säga...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ni ser fantastiska ut tillsammans ;)

2011-11-09 @ 20:16:51
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0