Äntligen (!) fredag!!!

Det är något speciellt när det blir fredag. Bara känslan av att det är fredag är så härlig tycker jag. Ledig i två hela dagar + fredagkvällen, inte illa inte illa!
Igår testade jag nåt nytt. Det var så att jag hade hört två kollegor på jobbet prata om hur man får bort såna där småflugor som man kan få i köket. Jag brukar sällan ha såna, men igår såg jag två stycken så nu tänkte jag att jag ska testa om det som de sa fungerade och det gjorde det faktiskt.
Så nu kan jag rekommendera att om man vill ha bort dem så kan man i ett glas ha:

* äppelcidervinäger
* diskmedel
* honung

Jag var väl lite småskeptiskt, men i morse när jag vaknade så låg det två flugor där i och nu har jag inga kvar så det fungerade faktiskt! :)

Ha det bra! Nu ska jag bara njuta av att det är helg! (Och såklart av att Marcus kommer hit!) :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas ni får en bra helg! Här uppe har det precis börjat regna, det började så bra med sol imorse men nu äre regn och typ 5 grader varmt, så lite småhurvigt är det brrr

2011-10-08 @ 13:22:02
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0