En lördag där man hinner med en del...

... men den börjades med en skön sovmorgon. Det är så skönt att inte behöva ställa nån klocka tycker jag. Låg kvar rätt länge och läste också, skönt att inte behöva gå upp direkt när man vaknar tycker jag!
Idag var jag iväg på 20-årsjubileum på jobbet. Det var rätt trevligt. Jag fick tillsammans med vår ordförande vara med och ta första spadtaget där vi ska ha nya klätterställningen sen. Haha vi använde en gul leksaksspade, såg nog ganska roligt ut. Två av mina kollegor tog kort med sina mobiler och skickade korten till mig direkt... De är roliga de!
Sen åkte jag iväg med ett gäng hem till Mia och Kjell-Åke i Upplands Väsby. Det var trevligt. Vi spelade spel och fikade. Tomas ställde kryddburkar här och där. Uppe på en bokhylla hade de ordet "LYCKA" skrivet med såna där vita bokstäver, de kan man ändra så att det blir "CYKLA" istället om ni inte visste det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0