Fotografen Kalle Svensson

Började jobba tidigt idag med, tredje dagen i rad nu... Jaja jag får äta frukost på jobbet då och det är ju fint! Idag hade vi fotografering... Ibland kan det verkligen vara en pärs att ha det med så många barn, men jag tycker att det gick ganska bra idag. Fotografen bjöd verkligen på sig själv och det är ju alltid roligt. Han hette Kalle och då frågade barnen om han hette Kalle Svensson och det sa han att han gjorde... (På riktigt hette han ju något annat i efternamn, men det var ju kul att han hängde med i barnens tankar där) Så vi sjöng såklart sången om Kalle Svensson... :)
Nej, nu ska jag väl greja lite här hemma innan jag ska tillbaks till jobbet igen för lite kvällsarbete. Men imorrn är det fredag och det ska bli skönt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0