Söndag igen då

Var så himla trött när jag vaknade idag. Somnade alldeles för sent igår så jag får ju skylla mig själv såklart, men men...
Idag sjöng vi med kören på mötet, jag tror det gick toppenbra! Vår körledare såg glad ut i alla fall... Så spelade jag och Johan drama också. Vi hade väl inte direkt övat så mycket, men det gick bra. Nu var ju inte manus så svårt, men ibland skulle det ju kännas bra att öva några fler gånger. Men men, han som skriver manus gör så bra manus och vi får improvisera lite om vi vill så det känns ju bra, det blir ju roligare då!
Sen grejade jag hemma och stack även in till Uppsala och handlade lite saker som jag behövde. Intresseklubben antecknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0