Dags för en ny vecka igen!

Alltså jag måste bara säga att tiden går så himla snabbt ibland. Vart har förra veckan tagit vägen?
Helgen var nice! Jag och Marcus var ner till hans syster som bor i Jönköping och hälsade på. Där träffade jag även Jonas och Adam igen och det var skoj. Fick också träffa deras pappa och syster.
Har varit på Mediamarkt tre gånger på en helg, det måste vara rekord. Två gånger köpte jag nåt och den tredje var jag bara utanför, men ändå. Jag brukar ju inte direkt hänga på Mediamarkt... De sålde i alla fall filmen "Nyckeln till frihet" för bara 49 kr så den köpte jag. Den är så himla bra! Ska nog se den nån kväll den här veckan tänkte jag.
Testade två spel i helgen, ett som hette Blokus och ett som hetter Mexican train, de var kul!
Har förresten insett att jag inte tycker om torkat kött... Smakade det i helgen och jag kan ju inte påstå att det var gott. Men alla andra som åt (6 personer) tyckte att det var gott så jag kände mig väl lite off kan man säga...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lär dig lär dig lär dig, de e gott :)

2011-09-13 @ 18:51:16
Postat av: Madde

Nja... din syster sa att man måste äta det i rätt miljö, typ när man är ute med skotern eller nåt, men smaken är väl samma... Haha jag kommer nog aldrig lära mig

2011-09-13 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0