Dålig fantasi med rubriken igen...

Onsdag - den dag i veckan jag alltid slutar klockan 13. Så himla skönt att ha en sån dag måste jag säga. Jaja visserligen börjar jag klockan 6.30, men ändå så skönt med en tidig dag. Idag drog jag iväg till Thuns efter jobbet för att shoppa lite. Hittade en del faktiskt och det var ju bra.
Nu på kvällen var jag iväg på körövning! Har missat tre onsdagar på rad nu och det är ju inte så kul. Men ikväll blev det alltså av. Haha fick veta att vi ska sjunga på söndag på gudstjänsten, får se hur det går för mig, men men det visar sig. Vi övar ju en sväng på söndag morgon med så det blir säkert bra.
Efter det var det lovsångsträff med övning... Hade helt glömt bort det, men jag var kvar i alla fall. Jag lånade en gitarr och spelade och det var så länge sen jag spelade gitarr. Inser att jag har saknat det en hel del. Nu måste jag nog damma av min gitarr så jag kan spela lite här hemma :) Men det är ju ett skönt gäng i lovsångsteamet med så det är klart att det blir roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0