Duktig

Helgen gick snabbt måste jag säga. Fick höra massor om judarnas historia och det var riktigt intressant.
I lördags var jag och fikade hemma hos Jonsérs på kvällen. Eller ja, jag fikade inte, men jag var där och umgicks lite. Spelade lite Alias och Maja och jag spöade de andra överlägset :)
Idag har jag jobbat som vanligt... Sen tog jag mig i kragen och var på Friskis och tränade ett pass. Det skulle vara ett medelpass, men det var tydligen bytt till ett intervall/flex-pass istället. Lika bra att köra hårt från början då. Får väl se hur det blir med träningsvärk imorrn eller på onsdag... Men skönt att träna igen i alla fall. Haha har köpt ett terminskort så nu gäller det att använda det flitigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0