Grundkurs i livsmedelshygien...

Jahapp idag blev det kurs på jobbet. Jag var på en grundkurs i livsmedelshygien... Från 8.30 - 17 så det fanns mycket att lära sig... Inte är jag särskilt van att sitta stilla och lyssna så länge, jag menar jag har ju pluggat färdigt och börjat jobba :)
Det hela avslutades med en examination och vi får se hur den gick. Vet inte riktigt när vi får svar på den, men det borde inte ta för lång tid att kolla den för det var bara 13 frågor... Jag tror man var tvungen att ha 10 rätt, så det borde ju inte ha varit så svårt.
Sen på vägen hem så fungerade inte min telefon längre, det var helt enkelt ingen täckning i centrala Uppsala och då är det nåt som är fel. Så hamnade vi i en bilkö och då slog vi på radion och då fick jag svar på två saker.
1. Bilkön var ju för att de höll på att asfaltera vägen.
2. Ingen täckning på mobilen för att 3:s nät var nere.
Jaja nu fungerar det igen och det är bra.

Det var dagens i-landsproblem tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0