Helgens bravader!

Jaa igår blev det en sväng till Öppen Hand där jag gjorde några fynd. Och så hade de gjort om ganska mycket där inne och det blev ju mycket bättre än innan. Två provhytter hade de fixat i ordning också och det var en klar förbättring. Efter det gick jag hem och förberedde kvällen. Jag körde igång min nyinköpta externa hårddisk och flyttade över bilderna jag skulle visa på kvällen.
På kvällen hade jag och Elin ett missionscafé tillsammans. Hon berättade om sin resa till Tanzania och jag berätta om min resa till Guatemala. Det var mycket intressant och roligt att höra om Elins resa för jag hade inte hört så mycket om den än. Och så var det jättekul att få berätta om min resa. Jag kände att jag skulle ha kunnat prata hur länge som helst, men man måste ju begränsa sig såklart... I alla fall så fick vi mycket positiv respons och det är roligt där folk ställer frågor om resan och hur man hade det där. Idag är det jättemånga som har sagt att vi var så bra på att berätta och göra det intressant och det är ju roligt att höra. Men det är ju inte så svårt att göra det intressant, det är ju bara att berätta hur det var! Och bilder har man ju hur många som helst :)

Idag var det gudstjänst igen med församlingsmöte. Mycket bra predikan och bra (men långt!) församlingsmöte. Sen var jag barnvakt till Jonathan :) och då var vi hem till Maja och Johan så fick han leka med Benjamin. Helt perfekt och de hade kul ihop. Nu på kvällen var jag ut och sprang en sväng tillsammans med Elin och det känns skönt. Måste ta tag i det här nu och ikväll blev det förhoppningsvis en bra start på det!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kommer du upp och går i fjällen i helgen? =) iofs så verkar inte vädret så lovande......

2011-09-05 @ 12:08:33
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0