Jag har svårt att välja nån rolig rubrik

Körövning igår och så promenad efter det, härligt härligt! Riktigt roligt körövning för övrigt :)

Idag har det väl varit en vanlig arbetsdag, men efter det var det 50-årsfest hos en jag känner och det var mycket trevligt och mycket gott! Då slapp man laga mat ikväll och det är ju alltid nice! + att jag fick umgås med många trevliga människor.

Haha jag har även bytt tändstift på min bil utan att smutsa ner händerna. Hur lyckas man med det då? Jo min snälla storebror bytte dem åt mig :) Inte illa, inte illa... Han hade även fixat lite annat på den så nu ska den förhoppningsvis fungera lite bättre.

Nu lär jag sova för min kollega som skulle öppna imorrn ringde och sa att hon var sjuk, så jag lär öppna imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0