Jobb, jobb, jobb och jobb

Ibland känns det som att man jobbar jämt... Haha eller ja, vi hade föräldramöte ikväll och det är ju inte så himla roligt att åka tillbaka till jobbet på kvällen när man vill göra annat. Idag hade jag ju gärna varit på körövning. Andra veckan i rad nu som jag missar den.
Men... hur tråkigt det än känns att åka till jobbet kvällstid så måste jag säga att föräldramötet blev väldigt trevligt. Vi hade den vanliga informationen som man alltid säger... Ni vet det här vanliga med "märk barnens kläder, se till att de har gott om extrakläder, fyll i tiderna ordentligt, osv..." Sen efter det så jobbade vi lite praktiskt ihop. Vi gjorde om bilvrån till ett slott och jag måste säga att det blev superfint! Det ska bli roligt att se barnens reaktioner imorgon. :) Hoppas de blir glada.

För övrigt så kan jag ju konstatera att det redan är torsdag imorrn. Vart har den här veckan tagit vägen egentligen. Men så blir det väl när man har mycket att göra. Jag vet ju att nästa vecka inte blir särskilt lugn heller, men veckan efter det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0