Lång arbetsdag!

Ja igår jobbade jag riktigt länge. Jag började jobba klockan nio och hade en toppenbra arbetsdag. Så jobbade jag till halv sex och då tog personalmötet vid och vi slutade halv nio. Så igår blev det en lång arbetsdag. Men jag måste säga att vi var riktigt inspirerade på personalmötet och kom på många bra och roliga idéer. Nu måste vi bara hinna förverkliga vissa saker före onsdag nästa vecka och det är en hel del som behöver göras. Så idag ska jag ringa en hel del samtal för att försöka fixa det... Men det ska nog gå bra hoppas jag! Och bra kommer det att bli om det blir som vi har tänkt. Ska även till IKEA en sväng i morgon för att inhandla saker som vi behöver. Skönt att ha nära till IKEA faktiskt och inte jättelångt som vissa andra kan ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0