Så glad!!!!

Å vad glad jag blev igår kväll. Mitt i allt tvättandet och så, så loggade Yuka in på facebook. Eller ja, det var Monica som använde hennes inloggning. Hon bor på barnhemmet i Guatemala och jag frågade om vi inte kunde prata lite på skype. Så det gjorde vi. Igår fick jag prata 30 minuter med mina fina från Guatemala. Jag var så glad hela kvällen pga det och har känt mig så glad idag också. :) Och så bra också att jag inte har glömt bort spanskan :)

Idag har jag mest jobbat hela dagen. Först jobba 9 - 17.30 och sen personalmöte på det. Är lite trött i huvudet måste jag säga, men men... Snart blir det sova!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hola! Hablo espanol tambien... un poco. haha. Grammatiken sitter dock inte. Klart du är med nästa år! Det VET jag säkert ;)

2012-04-23 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0