Biltvätt

Ja idag hände det. Min bil blev välbehövligt tvättad. Vi tvättade och tvättade och använde medel efter medel och när jag tyckte att bilen var ren så var vi typ bara halvfärdiga... Jaja men mycket fint blev det och jag har aldrig sett bilen så ren. Hoppas bara man inte behöver göra om det för ofta. Jag kommer nog inte våga köra någonstans med bilen nu för då kommer den bli smutsig...

Nog om det! Imorrn är det min första arbetsdag här uppe i Norrland. Jag kommer alltså arbeta på en förskola som heter Solbacken. Jag vet inte så mycket just nu, vet inte ens hur länge jag jobbar imorrn så det får jag väl se då. Men jag ska infinna mig klockan åtta på morgonen i alla fall så jag får försöka somna snart tror jag. Inte så lätt när man har somnat sent nästan alla kvällar (nätter) hittills, men jag får väl göra ett försök i alla fall.
Jag skriver väl lite imorrn om hur det var att börja jobba kanske, vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0