Första dagen på nya jobbet

Idag har jag jobbat min första dag på nya jobbet här uppe. Det är mycket man ska ha koll på, men överlag så känns det bra. Jag får väl ta det lite som det kommer. Mina nya kollegor verkar i alla fall vara bra och det är ju viktigt! Den här veckan går jag som lite "utanför" schemat, men nästa vecka börjar jag på riktigt så att säga. Känns bra att ha det lite så. Jag tror att mitt schema blir bra också, vi kommer att rulla på ett 6-veckorsschema. En nackdel med det är ju att jag inte kommer ha en chans att lära mig det utantill, men jaja, dagens i-landsproblem så att säga...
 
Sen på kvällen idag var vi ut på Rönnäs. Vi grillade och så fick jag vara med och lära mig baka tunnbröd utomhus där på en häll. Det var Barbro, Marcus mamma, som visade mig. Riktigt skoj och gott blev det med. Så nu ska vi fika lite nybakat tunnbröd jag och Marcus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0