Helgen

Helg helg helg. Jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i helgen, så den var säkert ok. En sak som är säker det är i alla fall att det var grymt skönt att få sova lite. Jag var så trött i fredags när jag kom hem från jobbet så jag sov ungefär 45 minuter. Det behövde jag. Man blir trött av att börja på ett nytt jobb. Nya barn, nya kollegor, nya lokaler, nya rutiner osv osv osv. Ja ni vet säkert hur det är.
På fredagkvällen var vi i alla fall på möte. Marcus spelade trummor och gospelkören sjöng. Alltid lika kul att lyssna på dem.
Igår åkte Marcus och jag en sväng på motorcykeln. Eller ja, vi kanske åkte mer än en sväng. Vi åkte till Lycksele och dit är det 10 mil enkel resa. Jag vet inte, men det kanske inte bara räknas som en sväng...
Idag har jag i alla fall jobbat och det är skönt att jag slutade tidigt i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0