Surströmming...

...luktar verkligen äckligt. Igår var jag på surströmmingsskiva eller vad det heter. Men Marcus hade köpt kött till oss så vi grillade lite... Det var fler som inte åt surströmming så det kändes inte så konstigt att inte äta. Usch för att äta nåt som luktar så äckligt... Jag säger bara: tur att vi satt ute...
 
Sen åkte vi vattenskidor. Det är så himla roligt!! Och igår lyckades jag med bedriften att inte ramla någonting. Det var första gången. Haha det var ju tredje gången gilt som jag åkte så det kanske var därför. Jag ramlade inte i starten och inte när jag släppte taget och skulle gå iland. Skönt skönt skönt! Jag vill åka idag igen så jag hoppas det blir så.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0