Thursday

Torsdag idag... längtar efter helg. Inte för att vi har planerat in något speciellt att göra då utan helt enkelt bara för att det är helg. Ska bli skönt att vara ledig igen och det ser ju ut som att det ska bli bra väder!! :) Det kommer säkert innebära massor med skoj.
Har hunnit med en del idag. Först jobbat 9-17. Sen åt vi lite mat och så var vi barnvakt åt Marcus brorson Josua en stund. Vi tittade på Bilar 2 och så hade vi lite brottningstävling. Medan han tittade lite på Bilar 2 så hann jag även bära ner lite kartonger i vårt förråd. Det är riktigt fullt nu och det ska bli skönt om ungefär en månad när vi får tillgång till ett till... Jag tror våra grannar har rätt många stycken och snart flyttar de så då ska vi ta ett till :)
 
Nu ska jag fixa lite fika till oss innan i alla fall jag ska sova så jag skriver inget mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0