Vattenskidor

Jag har åkt vattenskidor!!! Det var första gången jag gjorde det igår. Det tog en sisådär 6-7 försök innan jag lyckades, men sen så åkte jag och det var härligt. Skönt att jag hade våtdräkt för det var rätt kallt i vattnet, ungefär 16 grader skulle jag tro. Men efter ett tag kändes det inte så kallt, men jag kanske hade domnat bort, vem vet :)
 
Här är ett foto som jag tog med mobilen på väg hem igen. Vi åkte båt :)
 
 
Idag åkte vi vattenskidor igen! Jag klarade att resa mig på första försöket och det var alldeles spegelblankt på sjön. Kändes härligt! Såna dagar åker man ju gärna lite mer vattenskidor...
 
Här är ett foto när jag åker vattenskidor. Marcus tog det från båten :)
 
 
Och så idag åkte jag en sväng på vattenskotern med Marcus svåger Lars. Jag är ju inte jätteförtjust i att bli skjutsad på något slags fordon överhuvudtaget och det sa jag till honom. Men det gick helbra och var superkul. Han körde rätt fort och det kändes härligt. Som avslutning när vi kom in mot land igen så tror jag han la i backen och så tippade vi. Haha jag blev jättechockad tror jag för jag trodde inte att man kunde välta med vattenskoter. Jag trodde jag skulle få den i huvet eller nåt, men det fick jag inte. Det var premiärvältningen med vattenskoter. Jag tror inte nån av de andra nånsin hade sett en sån välta. Jaja, jag hoppas det blir nån mer tur i alla fall, för jag tycker det var härligt att åka :)
 

Kommentarer
Postat av: Annica L

Förstår att du trivs med den utsikten :)
Blir så nedrans avundsjuk.
Önskar dig all lycka i världen .... Stora Kramen / Annica

Svar: Tack fina Annica!! Kram
Madelene Mörtzell

2012-08-05 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0