Å vilken dag!

Det här var en av de roligaste julaftnar jag har varit med om!
I år fikade vi när vi kom hem till E-B och Agne. Så kul att träffa alla. Sen spelade vi lite spel, såg på Kalle (såklart) och så åt vi. Mums vad gott det var!!
När alla ätit mycket och sen ännu mer satte vi oss i vardagsrummet igen. Så efter ett tag öppnade vi julklapparna. Här är årets julklappshög... + en söt tomtenisse...
 
                                
Sen fick Patric en väldigt speciell julklapp... Den var ganska intejpad. Man skulle nästan kunna tro att han hade använt sådär mycket tejp på någon annans paket något annat år... ;) Det visade sig att det var en verktygslåda och att sedan varje verktyg också var noga inslaget... Bra kämpat!
 
              
 
Sen spelade vi "Ryktet går" Det var så himla roligt! Här är en av mina vackra målningar...
 
Haha gissa vad det där skulle vara!
 
När vi var färdiga var vi några som åkte på midnattsmässan i kyrkan. Min bror var med och sjöng :) Det är en sån bra avslutning på julafton. Mysigt att sitta där och höra på all musik och alla som sjunger.
Nu får vi se vad jag ska göra den här dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0