Dan före dopparedan

Dan före dopparedan! Eller ja, nu har ju klockan passerat midnatt så nu är det egentligen julafton, men det låtsas jag inte om just nu...
Dagen idag började med lite skidåkning. Efter många om och men fick jag tag på skidorna jag hade blivit lovad att låna och vi kunde åka ut i det fina härliga vintervädret och åka :) Det var nice! Det var inte bra glid på skidorna så det var rätt jobbigt, men det är väl bra :)
Här kommer några foton från skidturen!
     
 
       Japp, snygga kort...
 
Sen var jag hem till min svägerskas familj och åt julmat tillsammans med min familj och några till. Gott och trevligt!
Jonathan fick öppna en julklapp i lite förskott från sin mormor och morfar. Han fick ett playmobilfort och det lekte han och jag med när vi hade byggt ihop det.
 Sen dansade han lite... väldigt vackert!
 
Efter det hem till Eks på lite julmys sådär kvällen före julafton. Tomas & Cordelia och Patrik & Lovisa var också där. Kul att träffa dem igen :)
 
Nu blir det sova och så är det julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0