Händelserik dag!

Idag var jag och Patric (lillebror) till Uppsala och avklarade vår årliga julklappshandel. Det gick ganska snabbt och vi lyckades snabbt komma på vad vi skulle köpa till alla. Kul att vara två och gå och handla tillsammans :) Det var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara, men de kommer väl vara där imorrn.
Sen var jag hem till Ewis och Mattias och fikade en sväng och träffade deras nyfödde son Valentin. Efter det hem till Mattias och Sara och hjälpa till med tacosen vi skulle äta på kvällen. Sen började det droppa in lite kompisar och det var mycket trevligt. Så kul att träffa alla igen :) Eller alla och alla, så många var vi inte, men det var ju kul och trevligt!
Det är alldeles vitt och fint här också av snön :)
Och överlevde gjorde man också, så mayakalendern stämde väl inte eller hur det nu var...

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej! Nu har jag varit här och kikat. Var några veckor sedan jag sa jag skulle göra det, så nu var det dags... :)
God Jul på dig/Mats

Svar: :) vad kul! God jul till er också! Hälsa Lena :)
Madelene Mörtzell

2012-12-22 @ 07:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0