Julklapparna...

... är färdiginslagna! Känns skönt! Det klarade jag av redan på förmiddagen som blev ganska lugn. Sen åkte jag in till Uppsala till Åsa en sväng och sen med Sara och Simon och kolla på innebandy när Mullsjö mötte Storvreta. Vi var väl inte så många där som hejade på Mullsjö, typ jag och kanske en till kändes det som. Men de gjorde en riktigt bra match och det blev oavgjort med förlängning som sedan Storvreta vann. En riktig rysare var det och en av de roligaste matcherna jag har sett. Så pratade jag lite med Adam och Jonas efter matchen och det var kul.
Sen vidare hem till Widells och hälsa på och så kom jag hem sent så Sara och Mattias hade redan lagt sig. Imorrn ska vi ut och åka skidor i den härliga snön som är! Hoppas det blir bra väder. Hörde att det var kallt i Storuman så det är ju jätteskönt att vara här :)
 
      Två fina bilder som jag tog i morse. Det är vitt här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0