Rekommenderas inte!

Idag har jag först jobbat och sen åt vi julbord på Hotell Toppen! Riktigt gott, riktigt mycket mat och trevligt var det. Jag har smakat rökt älghjärta! Ja, ni läste rätt: rökt älgHJÄRTA! Det ni! Jag var riktigt riktigt skeptisk, men tänkte ändå att jag lär ju smaka och det gjorde jag. Det var faktiskt ganska gott om man inte tänkte på vad det var ;) Sen fanns det någon slags tunga också, men det smakade jag inte. Där gick gränsen!
 
Nu kommer det som jag inte rekommenderar. Efter julbordet var jag och Petra iväg på ett zumbapass. Gå aldrig på ett zumbapass direkt efter att ha ätit julbord... Det var jobbigt och det kändes som att man hade flera ton mat i magen... Men det kändes ändå skönt att få träna lite.
 
Tisdag, onsdag, torsdag och då åker hem :) 3 arbetsdagar kvar! Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0