Vad gulligt!!

Titta vad fint! Det här brevet låg och väntade på mig idag när jag kom hem från jobbet. Det är ett av barnen på mitt förra jobb som har skrivit det till mig. Och det syntes att hon hade skrivit själv. Så fint och så otroligt gulligt. Jag har väl tänkt att de inte direkt saknar mig eller så, så jag blev glatt överraskad! Hon skrev och frågade när jag kommer och hälsar på. Jag ska nog försöka göra det när jag kommer hem på julen. Det blir ju fredagen före jul då så det är väl inte så många där, men några kanske, vi får se!
Har även fått brev med teckningar från barnen på förskolan och jag håller på att fixa ihop ett svar. Men jag har fotat lite och de har jag precis skrivit ut så att jag kan skicka med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0