1 februari idag

Hur kan en månad ha gått så snabbt? Idag på jobbet när jag tittade på almanackan så såg jag ju att det var den 1 februari. Helt otroligt! Januari har på vissa sätt bara försvunnit utan att jag har märkt det. Så nu är det februari alltså och det är nice. Om två dagar (Japp 2 st) åker jag och Marcus till Thailand och blir borta två veckor. Snacka om skönt det ska bli. Slippa jobb, slippa kylan, slippa alla måsten osv och bara få vara lite. Sånt borde man förmodligen göra oftare!

Har i alla fall roat mig med att packa lite ikväll men det är rätt svårt. Jag kommer nog förengångsskull ha för lite med mig känns det som, ifall nu det är möjligt. Jaja det viktiga är väl pass, pengar och kamera, resten kan man väl köpa där. Linser har jag såklart med mig så jag ska klara mig... :)
Några shorts, några linnen, några t-shirts, badkläder, underkläder och så necessären, är det nåt mer man behöver? :)

Nej, dags att sova för att inte somna imorrn, sista arbetsdagen innan vi drar... Jag kommer nog inte kunna tänka så mycket på jobbet imorrn... Haha det får de ha tålamod med!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Trevlig resa!

2012-02-02 @ 20:55:06
Postat av: Rebecca

Men hallådär,finns det inte internet i Thailand???? ;P

2012-02-16 @ 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0