Bad och innebandy

I fredags var jag och badade lite på kvällen. I Gimo! Vanja skulle sova över hos mig och de skulle åka och bada först med familjen så hon frågade om jag ville hänga med. Så det gjorde jag. Tänkte att jag skulle bada en liten stund och sen sätta mig i bastun, men när vi kommer dit så är bastun trasigt... Det fick bli bad hela tiden istället, men det gick ju också bra.
Sen började vi med mitt nya pussel 1000 bitar. Har inte ens fått ihop kantbitarna än för alla är lika. Kommer ta lång tid och det innebär att mitt köksbord kommer att vara upptaget länge så nu får jag äta vid soffan hela tiden då...

                   

Igår var jag och tittade på när Mullsjö mötte Sirius i SSL i Fyrishov. Kul att kika. Jag åkte ju och tittade för att Adam och Jonas (Marcus systersöner) spelade. Matchen slutade med att Mullsjö vann med 7-4 så det var ju kul. Roligt att träffa dem också och hinna prata lite. La upp två bilder från matchen också. Kanske inte bästa kvalité för jag tog dem med min mobilkamera, men det får duga :)
Sen på kvällen var jag hem till Eks med ett gäng. Trevligt trevligt! Vänner, gott fika, massor av små barn, Melodifestivalen, andakt och annat trevligt, kan bara bli bra eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, vi kanske kan försöka planera in lite riskspel oxå?!

2012-02-27 @ 20:38:03
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0