Onsdag idag

Nu har jag hunnit jobba mer än halva veckan. Tiden går så grymt långsamt tycker jag. Som mest har vi 7 barn på förskolan den här veckan och det är ju rätt långsamt att jobba då kan man säga. Skönt att jag slutade kl 13 idag. :) Hoppas våren kommer snart. Igår kändes det som att den verkligen är på g, skönt! Idag har det frusit på och det har varit glashalt på vägarna. En av mina kollegor sa att hon såg 4 bilar i diket på väg till jobbet. Och då har vi inte direkt långt... typ 6 km...
Ikväll blir det nog lite innebandy tror jag. Var en hel evighet sen jag spelade tror jag. Sist var nog i Storuman före nyår så det ska bli kul igen! Får ta och damma av innebandyklubban och skorna tror jag, det behövs nog.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Yes vi är hemma då! Ja hon har blivit en liten tjockplopp = hon mår bra :)

2012-02-23 @ 20:39:10
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0