Skottdagen idag!

Idag pratade jag lite med barnen på jobbet om den här dagen och berättade att den heter skottdagen. Då sa ett barn: "Vaddå, får man skjuta folk då?" Haha, barn är för härliga! :)

Sen har jag fortsatt städningen av köket. Idag blev det avfrosning av frysen, det behövdes vill jag lova. Som tur är så går det rätt snabbt!

Efter det var det körövning. Jag har ju inte varit med på jättelänge så för mig var det tre nya låtar... Får se om jag lyckas lära mig dem... :) Vi slutade i alla fall med en låt som jag kan och det var skönt. Sen var jag hurtig och var på skivstångspass så vi får se hur träningsvärken är imorrn...

Idag fick jag nåt på posten också. Det var mitt förarbevis för skoter som kom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0