Tider och sovande...

I natt vaknade jag 02.20 och tänkte gå upp... Var rätt pigg då, måste vara tidsomställningen. Läste lite och somnade sen om för att vakna runt 04 igen. Sen lyckades jag sova till klockan 06. Då gav jag upp och la mig för att läsa istället. Var på kalas hos min kusin igår så då lånade jag några böcker av honom, perfekt! Så nu har jag kommit en bra bit i boken. Men nu är det dags att åka till jobbet så det är väl bäst att äta lite frukost och göra sig i ordning för dagens bravader. Har inte koll alls på vad vi ska göra idag och det är ett bra tecken på att jag har kopplat bort jobbet helt under semestern. Nu är det tillbaka till vardagen och tider och måsten. Men det är väl bra med lite rutiner igen kanske...
Ska försöka skriva lite ikväll om Thailandsresan och även lägga upp lite foton från den så ni får se hur härligt vi hade det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0