Vår snart kanske :)

Igår jobbade jag mest hela dagen... Först jobbade jag 9-17.30 och sen var jag tillbaka på styrelsemöte på kvällen. Det började 18.30 och slutade ca 22.00. Så jag hann inte med så mycket annat igår kan man säga...

En sak som var härlig igår var att det var så skönt ute, nästan vårlikt och det känns som att våren är på gång! TJOHO!! Underbart!
Sen i morse när jag vaknade så hade det snöat i natt och då kändes det som att: å nej... Men sen började solen lysa och snön började smälta bort igen. Så då kom hoppet tillbaka om att våren kommer... Jag gillar verkligen när våren kommer. Det blir ljusare på kvällarna, solen värmer, snön försvinner och man känner sig helt enkelt gladare! Säkert fler som håller med om det.

Pusslandet går framåt... Men köksbordet är fortfarande fullt av bitar som inte är ditlagda. Det finns många mörkblå bitar som ska vara himlen och så har jag inte byggt ihop slottet än. Med andra ord så har jag massor kvar. Just nu tittar jag lite på top model Sverige, men sen ska jag pussla lite igen tror jag. Men det är lätt att fastna. På med bra musik bara och sen blir det pusslande.

I helgen blir det åka till Storuman igen. Jag tror det var nån gång i januari som jag var där sist, alldeles för länge sen. Men jag längtar till helgen kan jag säga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0