Barnkalas

Torsdag...

Jag var så himla trött när jag vaknade i morse. Tur att det finns dusch så att man på nåt sätt kan vakna till. :)
Utedag idag och vi åkte pulka och skidor och lekte i snön. Det började snöa också och det var härligt.

Sen på kvällen var jag på Smulkul för första gången. 12 härliga ungar och 3 härliga ledare... Kan bara bli bra! Ikväll hade vi barnkalastema och vi lekte lite kalaslekar... stampa sönder ballonger, äta godissnören utan att använda händerna, sätta knorr på grisen och så en skattjakt som avslutades med glass - gott!!

Här är en bild från sätta knorr på grisen. Johan hade ritat en gris, men jag tror han glömde grisfötterna. Barnen kommenterade det och han svarade att den var slaktad och klar...



Imorrn är det fredag, då jobbar jag 6.30 - 13. Jobbigt att börja halv sju, men GRYMT skönt att sluta klockan ett! Då är det helg!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi är oxå trötta... Pauline var endast vaken mellan 24-05 förra natten, men inatt har hon skött sig bättre :) Nice med småbarn :)

2012-01-27 @ 13:02:58
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja det måste du göra. Men njut av utlandsvistelsen först :) Fatta att ni åker snart!!!! :)

2012-01-27 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0